Keane new album is out


I love the cover

Being another, ordinary, self proclaimed Keane fan, I jumped when my PA in entertainment relation (bf lah tu) told me to dload their new album -Perfect Symmetry.

But much much to my disappointment, track no 1 to no 4, I seriously cannot tolerate.
Escp Spiralling yang macam Maroon 5 meet Keane meet Jennifer Paige. Macam terlolong-lolong pun ada.

Tapi track 5 above ok la. Not that melodic and melayang-layang as I expected, but ok boleh dengar dalam kereta, dalam komuter, or teman mop lantai dapur.

Anyway, I like these (indirectly telling those yang malas dengar whole album macam Fifa)

- Perfect Symmetry
- Playing Along
- Love Is The End

Btw, dengarlah whole album, mana tau nanti lagu keluar Gossip Girl ke, One Tree Hill ke, boleh jerit
'Eh tu lagu baru Keane!!'

Tapi kalau tengok Gossip Girl sorang-sorang pakai headphone je pulak tu, tak payah la jerit kot?

5 nosy parkers:

Anonymous said...

chinn bile u nak advertise dutch lady ni?

Haneysa said...

kepale hots u fa.

Anonymous said...

i rase u patut hanta profile picture u ni kat kak zaira..mengancam

Haneysa said...

tu la, i ingat nak anta resume company luar pakai gambar ni gamba pasport i tu.

eh i ade lagi, gamba senyum lebar nampak gigi happy gile macam dah dapat keje.

Anonymous said...

gamba passport u pakai gamba ni?u nak travel dlm seremban je ke?


menganggur+pms is just too much