the day before my medical check up

I'm going for medical check up tomorrow and I'm scaaaaared to shit.

*Entah apa-apa macam orang tua conservative takut pergi doctor*

And yesterday I sms the 'Aunty' telling I received the offer letter and all. It was funny, my first sms to someone's mom. I was extremely nervous and sent a pre-sms to the bf for his approval.

'Ok tak? Do I sound cool?'

Nasib baaaaik la I ni boleh lah jugak harap buat ayat-ayat manis dlm sms ni kan. Kira my sms words boleh-tahan-killer-jugak-lah. Kalau tak takkan someone tu suruh tolong-tolong karang sms utk mak bf dia. (tolong ayat je, content dia punya sendiri..) *Wave excitedly Natasha*

And the Aunty replied. Hah so sweet wish I could share here but NO I WON'T. I think I even smiled to sleep.

Ok I'll let you know if I can, or can not, urinate with a stranger looking at me, tomorrow!

6 nosy parkers:

Sarah said...

alah sweetnya!!! hihihi

ape nk takut. medical checkup je ponnnnnn. u kan BERANI. haha

ladysue said...

hahaha...eh kalo dtg NZ kena buat stool test tau (berak). no shit. tp i tak kena sepanjang 4 tahun ni sbb doktor i baik..:P

u'l b alrite!!! hee~~~

i dh jumpa mak mertua dan kakak ipar ...haha....i'll forever be weird in front of ppl. annot help it!

Anonymous said...

wawawahh diri-ku terlmbt rupenye! congratz haneysa-chan :D!!! dh kije daa~ oh,u'll b fine.skt sket je :P haha! xde la, x skt pn kne inject.fuiyoohh,infom bakal mak mertua die.shweet2 ;)

Haneysa said...

sarah
i BERANI je sar. selambe i kench depan nurse tu. tade cover2 malu2 punye, u should know that by now. haha!

suraya
stool test? euwwwww. omg i tak dpt bayangkan betapa awkwaaardnye. mcmane kalau dah masuk2 tu, 'takde mood..'

hahah diorg review u weird ke? hopefully weird in nice way la, bukan weird in strange way. hehe.

faeeza
thank youuu! lpas blood test lenguh jugak la tangan (exaggerate) nak bawak handbag susah lah jugak (exaggerate lagi)

Anonymous said...

eiiii.... knape name natasha ade dlm post ni.. knape? knape??
right after i gave u dat briefing about fasting & later urinating.... i vomitted. be thankful i didn't puke while talking to u :p

Haneysa said...

kenape anonymous natasha??

ni bukan natasha arifin, ni natasha from another planet. check up sgt lame aku tak makan more than 12 hours. bila doctor tanye 'how are you haneysaaaa...' i said 'hungry...grrr..grr...'